26.1.2016

Oksana Chaiko: "Minä olen heikko nainen".

Ohhoh!


Johan tuli lausunto - piti oikein hieraista silmiään kun tuo eilen illalla Gold Linen bussissa reitillä Rovaniemi - Muonio  Seiskasta / 28.11.2015 tuli luettua.


"Minä olen heikko nainen".

Koskakohan moista on härmäläisessä "diskurssissa" viimeksi kuultu? Viisikymmentä vuotta sitten?


Miten ihanalta tuollainen kuulostaakaan!

"Minä olen heikko nainen".

Suloista!

Aivan kuin vanhoina hyvinä aikoina - joskus muinoin...

... 

Olipa hyvä, että tuo Seiska nr 46/2015 löytyi bussista!

Marraskuussa olin Keski-Euroopassa koko kuun, joten missasin Karalahti -draaman uudet käänteet tuolloin.

Tapaus on kiintoisa ja viihdyttävä, hyvä olla jälleen kartalla.


Oksana on näköjään tullut käymään Härmässä, käynnistämässä oikeusjuttua Jereä vastaan.

Aiheena - yllätys! yllätys! - raha.   

Karalahti tosin kirjoitteli legendaarisessa "Ugh! Olen puhunut!" -blogi -päivityksessään 6.6.2015, että "auttaa taloudelliseti heidän arkeaan siellä".

Taloudellinen tuki Oksanalle ja Stella -tyttärelle kuuluu kuitenkin lopahtaneen. Uuden, jo avioliittoon ja nuoren vaimon raskauteen johtaneen Nanna -suhteen myötä.

Mikäs sen luonnollisempaa! 

"Poissa silmistä, poissa mielestä", kuuluu sanonta. 




Oksana:  "Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos". 

Ja Oksana jatkaa: "Jere on suurin tapaamani valehtelija ja täysi vitsi mieheksi". 

Oksanan mukaan heidät on Stellan kanssa häädetty asunnostaan. 

Oksanalla ja Stellalla ei ole rahaa edes ruokaan!


Toisaalta Stellan kerrotaan olevan Suomen kansalainen.

Eli siis oikeutettu Suomen sosiaaliturvaan, kunhan tyttö saadaan vaan tänne Suomi -neidon helmoihin. Ennemmin tai myöhemmin. Oksanan pontevuudesta päätellen ennemmin.

Tokihan Suomi kiekkosankareittensa aviottomat lapset maksaa - lainarahoilla, tosin.

Ainaskin niin kauan kuin Suomi vielä saa sitä lainaa.

Entisten 100 miljardin lisäksi...

...

Hetkinen!

Eikös tämän Tapulikaupungin 40 -vuotiaan  jääkiekkoilijan riitaisaa eroa edellisestä vaimostaan juuri äskettäin puitu sekä pitkään että hartaasti.

Kuin myös kymmenien tonnien elatusrästejä edellisen perheensä tyttärelle? 

Eikös tämän Karalahden pitänyt rakentaa Nannansa kaa talo Thaikkuihin - joka projekti Seiskan mukaan kuitenkin meni nk. "puihin". Syynä se, ettei rahoja siten herra Karalahdelta kuulunutkaan...  


IL 4.1.2016:

- Jere Karalahti on kertonut julkisuudessa Thaimaan -rakennusprojektistaan mm. toissa kesänä blogissaan.

"Tai sit mä muutan Thaimaaseen vaan treenaa, kun alettiin just rakentaa taloo sinne. Muistakaa et mä oon Tapulikaupungista Palovartijantieltä", Jere kirjoitti.

Nyt tuore Seiska paljastaa, että Jeren rakennusprojekti on jäissä.Seiska oli vieraillut joulukuussa Hua Hinissä.Tuolloin paljastui, että Karalahden suunnittelema rakennusprojekti kariutui maksuongelmiin.

"Odotimme puoli vuotta, että Jere olisi maksanut kauppahinnan, mutta emme saaneet penniäkään lupauksista huolimatta", rakennusprojektin edustaja kertoi Seiskalle.


Varmaan raskasta, kun pitää elättää - mikäli nämä luvut nyt pitävät kutinsa - kolmea perhettä yhtä aikaan:

Entistä

Nykyistä

Siinä välissä olluttakin.

Siis taloudellisesti raskasta.

...

Kerrassaan kiinnostavaa ajanvietettä - jatkoa on toki luvassa. Mm. oikeusjuttujen muodossa, mikäli Seiskaan on uskominen.

Paljon, paljon hauskempaa kuin Härmässä tarjolla oleva teatteri, elokuva ja muu viihde.

...

Kiitos Seiska!

Kiitos Karalahti!

...

Kiitos Oksana!

Iso kiitos noista sanoista:

"Minä olen heikko nainen".


Tämänkin päivän saimme siis elää, jolloin Suomessa lausutaan nuo kauan, kauan sitten unohtuneet sanat - tosin ei tietenkään suomalaisen naisen toimesta.

Sitä päivää tuskin tule koskaan. Enää.

Ikinä.





(Enontekiön Hetassa 26.1.2016)

shop.ArcticParadise.fi

Postikorttikauppa verkossa